Paf ferdighetsspill omtale

paf poker

For alle de spillerne som vil prøve noe nytt og annerledes, eller teste ut sin dyktighet og strategi mot andre spillere, har den anerkjente Paf-spillportalen, kjent for sine mange år med å jobbe for å støtte forskjellige veldedigheter og gode formål, samarbeidet med Jadestone, en av bransjens ledere innen utvikling av programvare for online spill, og ga et fint utvalg av terningspill.

Spillerne har tre terningspill til disposisjon: Backgammon, et av de eldste brettspillene i verden, Shoot the Moons – et attraktivt casual terningspill der spilleren med høyest totalscore vinner, og Dice Hold’em, en overgang fra kort for terningkast som ligner veldig på det klassiske Texas Hold’em. Alle Pafs Skill-spill er koblet til Jadestone’s DiceArena Network, et av de største og mest populære europeiske online backgammon- og terningsservere. I tillegg til terningspill, blir spillerne tilbudt et annet varemerke fra Jadestone – et bredt utvalg av populære spilleautomater. Spillelobbyen åpnes i spillerens nettleservindu, og bortsett fra Flash er det ikke behov for noen ekstra nedlasting.

• Spillnavn: Paf Skill Games
  • Vurdering: Karakter: 4 - Omtale av redaktør
  • Portal: Paf
  • Programvarespill: Jadestone

Besøk Paf Skill Games

Alle spillene som tilbys kan spilles ved å bruke lekepenger, som det eneste kravet er å ha en registrert konto, men erfarne brukere som vil sette pengene sine på flaks og ferdigheter, kan gjøre et innskudd og spille kontantspill for ekte penger, eller ta delta i forskjellige sit & go og planlagte turneringer. Ved å holde seg tro mot sitt “spill blant venner” -motto, gir Paf backgammon-spillere en mulighet til å lage tilpassede bord og velge sine motstandere. Spillere som er nye mot terninger og backgammon, kan gjøre seg kjent med reglene på de omfattende hjelp- og FAQ-sidene, og det dedikerte supportteamet er der for å hjelpe deg med spørsmål og spørsmål.

• Innskuddsalternativer: Sjekk | Entropay | Laser | Mastercard | Moneybookers (Skrill) | Neteller | Paypal | Paysafecard | Switch | Ukash | Visa
  • Valg for uttak: Sjekk | Entropay | Laser | Mastercard | Moneybookers (Skrill) | Neteller | Paypal | Switch | Visa
  • Programvarespråk: engelsk | Estisk | Finsk | Russisk | Spansk | svensk
  • Kontovalutaer: EUR
  • Programvareklient: Flash – Instant Play

Paf Skill Games tilbyr foreløpig ingen spesielle registreringsbonuser for nye spillere.

Begrensede land / regioner

Så vidt vi vet, har ikke spillere som er bosatt i følgende land / regioner lov til å kreve bonuser eller spille for ekte penger: Algerie | Angola | Antigua og Barbuda | Armenia | Aserbajdsjan | Bahamas | Barbados | Belize | Bhutan | Botswana | Brunei Darussalam | Bulgaria | Kina | Cuba | Danmark | Dominica | Den dominikanske republikk | Ecuador | Egypt | El Salvador | Ekvatorial-Guinea | Fiji | Frankrike | Gabon | Grønland | Grenada | Guyana | Hong Kong | Iran | Irak | Israel | Japan | Jordan | Sør-Korea | Kosovo | Kuwait | Libanon | Libya | Malaysia | Maldivene | Marshalløyene | Mauritius | Mikronesia | Mongolia | Namibia | Nauru | Oman | Palau | Panama | Filippinene | Puerto Rico | Qatar | Romania | Russland | Saint Kitts og Nevis | Saint Lucia | Saint Vincent og Grenadinene | Samoa | Saudi Arabia | Seychellene | Spania | Sri Lanka | Surinam | Syria | Taiwan | Thailand | Tonga | Trinidad og Tobago | Tunisia | Tyrkia | Turkmenistan | De forente arabiske emirater | USA | Vanuatu | Vietnam.

Bruk kommentarfeltet nederst på denne siden hvis du er bosatt i et land / region som ikke er nevnt av oss og ikke kan kreve bonusen eller er begrenset fra å spille på dette Skill Games-merket.